Kdy není orgas**s tou pravou volbou?

Taky jste zažily moment, kdy jste se právě pomilovaly s partnerem a místo společně prožité chvíle plné intimity a něžných doteků vedle sebe slyšíte pravidelné oddychování?

On fakt usnul!? 😳😳😳

Naše se*uální energie sídlí v ledvinách. Kdo má ledviny silné, většinou nemá problémy ani s početím, ani s únavou po milování. Ta vyčerpanost po vrcholu je často vidět zejména u mužů, pokud jsou jejich ledviny oslabené.

Možná si říkáte, proč k tomu dochází u mužů, ale nesetkáme se s tím u žen. Ha! Tady máme velkou výhodu. Můžeme totiž mít tolik vrcholů, kolik chceme, ale energii ledvin nám to neodčerpá. U mužů tomu tak není. Možná jste se už setkaly s tím, že Taoisté doporučují u mužů jakousi zdrženlivost. Nedojít až k vrcholu, ale těsně před ním využít té obrovské dávky energie ve svůj prospěch.

Proč tomu tak je? V TČM říkáme, že energie ledvin ubude o malinkatý kousíček:

  • U mužů při každém vrcholu.
  • U žen při každé menstruaci (u žen pak ubude o větší kousek každým porodem).

Když jsou ledviny oslabené, projevuje se to mimo jiné únavou. Proto to usínání po vrcholu (u mužů, kteří nemají ledviny ve své síle).

A jak se pozná, zda máme ledviny silné nebo oslabené?

  • Máme studené ťapky.
  • Jsme unavené.
  • Pobolívají nás bedra.
  • Nemáme moc chuť na milování.
  • Hučí/píská nám v uších.
  • Máme problémy v gyne oblasti.
  • Máme slabou, silnou, nepravidelnou nebo žádnou menstruaci.
  • Chodíme v noci čůrat.
  • Cítíme slabost v kolenou, případně nás bolí.
  • Nemůžeme počít miminko.
  • Nedonosíme miminko.
  • Nadměrně nám vypadávají vlasy.
  • Otékají nám nohy (zejména kotníky).
  • Chodíme často čůrat.
  • (u dětí) Noční pomočování.
  • (u mužů) Předčasná ej*kulace.

Ledviny nejsou jen orgánem, který tělo zbavuje odpadních látek. Jsou nesmírně důležité při početí i donošení miminka. A při tom početí je důležité mít silné ledviny nejen u žen, ale i u mužů. Tak už možná tušíte, kam směřuji… ano, přesně tak. Když se snažíte mít miminko a nejde to, pak se mrkněte na seznam výše. Pokud má váš partner některé z těch příznaků, vypadá to na oslabené ledviny.

V tom případě je jistá zdrženlivost na místě, aby ta jejich energie ledvin byla v plné síle, když se zrovna snažíte otěhotnět.

Silné ledviny = vysoká plodnost

Silné ledviny většinou předurčují vysokou plodnost:

  • Spermie plné života, které se s obrovskou silou a nadšením ženou k vajíčku.
  • A na druhé straně natěšené vajíčko, které je ve své síle, pevně usídlené a připravené přijmout svého vyvoleného „dobyvatele“.

U oslabených ledvin se často vidí pravý opak:

  • Malá koncentrace spermií.
  • Líné spermie.
  • Prostředí, které nepodporuje snadné uhnízdění vajíčka a následný vývoj miminka.

2 typy energie v ledvinách.

Pojďme se teď na tu energii ledvin mrknout blíže. Ve skutečnosti totiž nemáme v ledvinách 1 typ energie, ale hned dva:

1) Energie do vínku nám daná, která je v určitém množství přítomná v době našeho narození a nedá se už doplnit.

2) Energie, kterou ovlivňujeme každodenním životem.

Ta „do vínku nám daná“ energie závisí zejména na našich rodičích – odvíjí se nejen z toho, v jaké byli síle, když nás počali. Je závislá i na tom, v jakém byli emočním rozpoložení, zda oni sami měli silnou energii ledvin, pročištěné tělo i mysl.

Odtud tak moc důležitá vědomá příprava na početí miminka. Existují kultury, ve kterých se budoucí rodiče na miminko připravují 2 roky.

Vědomá příprava na nový život zahrnuje:

  • Pročištění stravy.
  • Kultivace odolného těla, které je po fyzické stránce ve své síle.
  • Adekvátní mentální nastavení.
  • Emoční zralost.

Když oba budoucí rodiče zapracují na výše uvedených složkách jejich bytí, pak si můžou být téměř jistí, že jim přijde na svět silné a zdravé miminko.

Někdo má zkrátka to „štěstí“ a narodí se silný jako buk. Hned tak ho něco neskolí, drží se bez problémů i ve chřipkovém období a jarní alergie ho nechávají klidným.

Pak jsou ale i tací, kteří stonají při každém ofouknutí a mají hodně křehké zdraví.

S tímto se tedy člověk rodí. Ano, dá se to částečně ovlivnit tím, jaký život vedeme, ale z docela velké části to máme dané „do vínku“.

Druhý typ energie ledvin už závisí čistě na nás: její síla je přímo úměrná tomu, jak se o sebe staráme. Je odvislá od:

  • Toho, co jíme a pijeme.
  • Spánku.
  • Odpočinku.
  • Míry stresu.
  • Fyzické aktivity (zda je adekvátní nebo přehnaná).

Ty dva typy energie ledvin se navzájem ovlivňují. Přesněji řečeno: ta, kterou doplňujeme každý den našimi rozhodnutími, může odčerpávat tu „do vínku nám danou“ energii. A kdy to dělá?

Jednoduše řečeno: když se o sebe nestaráme.

  • Když jsme v neustálém stresu.
  • Když málo odpočíváme.
  • Když jsme permanentně nevyspalé.
  • Když volíme takovou stravu, která ledviny oslabuje.
  • Když pijeme energy drinky a jiné nápoje, které mají rádoby povzbuzující efekt.

Je to stejné, jako bychom zapálily svíčku na obou koncích.

Svíčku si můžeme představit jako tu „do vínku nám danou“ energii. Zapálíme ji při narození a pomaličku nám ubývá. Svíčka se zmenšuje a tomu odpovídá i množství životní energie. Svíčka staroušků už je krátká, mají životní energie málo.

No a když se o sebe nestaráme, pálíme tu svíčku i z druhé strany.

Takže v jejím spotřebování jedeme o poznání rychleji, než kdyby ubývala jen na jedné straně.

Co dělat, abychom ledviny posílily?

Způsobů, jakými lze ledvinám pomoct, je několik. Nejlepší je mezi sebou tyto přístupy kombinovat, aby k posílení ledvin došlo co nejrychleji. Začít můžeme třeba tím, že si budeme chránit bederní oblast před chladem a držet i ťapky v teple. Parádní volbou je „haramaki“, o kterém povídám tady >> (otevře se v novém okně).

Hodně pomáhá upravit stravu a pomocí ní ledviny posilovat. Fazolky adzuki jsou jednoznačně nejlepší volbou, jsou potravinou číslo jedna pro ledviny. Můžeme z nich připravit posilující čaj pro ledviny (povařit hrst adzuki 15-20 minut v půl litru vody a popíjet v průběhu dne), ale jsou výborné i na přípravu luštěninové pomazánky nebo polévky.

Ledviny posílí kořenová zelenina, tmavá rýže (někdy se jí říká indiánská nebo divoká) a zejména černý sezam.Výbornou volbou jsou zejména husté luštěninové polévky.

Z bylinek je výbornou volbou zlatobýl, který se hodí na v podstatě jakýkoli problém v ledvinách – i ten akutní, kdy řešíme ledvinový záchvat. Zlatobýl umí roztáhnout močové cesty, takže případné kaménky projdou s větší lehkostí. Blahodárně působí i u zánětů močového měchýře (o nich si můžete přečíst v tomto článku >> – otevře se v novém okně).

A co naopak nedělat? Je potřeba se vyvarovat syceným nápojům s umělými cukry a taky všemu, co přímo vytáhneme z ledničky. Je to právě chlad potravin a nápojů, který se ledvinám nelíbí. Je tedy vhodné se vyhýbat studeným nápojům a jídlu přímo z ledničky (tam patří třeba i jogurty a další potraviny, které většina lidí běžně konzumuje hned po vytažení z lednice – lepší je chvíli počkat, aby jogurt nebyl tak ledový).

Můžeme taky zařadit masáž – například pomocí akupresury nebo reflexologie.

Masáž na posílení ledvin

V AKUPRESUŘE je ke stimulaci ledvin nejvhodnější následující bod:

Najdete ho na polovině vzdálenosti mezi nejvyšším místem vnitřních kotníků a Achillovou šlachou.
Doporučuji ho mačkat palcem hezky do hloubky. Zmáčknete po dobu 3-5 sekund, pak povolíte a takto to zopakujete ještě několikrát.
Pro větší stimulaci zmáčkněte palcem do hloubky a pak jím opisujte malé kroužky, aniž by se tlak ztratil.

Pokud byste raději viděly stimulaci bodu pro ledviny ve videu, mrkněte sem >> (otevře se v novém okně).

No a v REFLEXOLOGII vám moc doporučuji si pořádně promačkat reflexní oblast ledvin:

Zejména pokud se snažíme o miminko, nejde nám to a víme, že zakopaný pes je spíše u muže, pak je to jasné – pomůže neplýtvat se*uální energií.

Pokud by vás zajímaly další možnosti, jak posílit ledviny, pak vás srdečně zvu do kurzu, kde vás naučím, jak masírovat celou močovou soustavu, co jíst, čemu se vyhýbat a taky jaké bylinky zvolit, abyste posílily energii ledvin.

V kurzu se podrobně podíváme na všechny vylučovací orgány a postaráme se o to, aby naše těla byla ve své síle, měla moře energie i schopnosti dostatečně se zbavovat odpadních látek.

 

Komentáře
  1. Irena napsal:

    Uzasny clanek :-), diky moc :-).

  2. Moc se mi hodí, s ledvinami začínám mít potíže, což mě mrzí, a tak ráda využiji tyto jednoduché a jistě přínosné tipy. :) Děkuji.

    • Marie Helen napsal:

      Jéé, to jsem moc ráda, že se informace z článku hodí. ❤️
      Bohužel posilovat ledviny je v dnešní době potřeba snad pro všechny.
      Ať se daří.

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů